Kali Linux Grub loading plaease wait Error 22 hatası çözümü

Kali Linux Grub loading plaease wait Error 22 hatası çözümü 


Bu yazımda size kali linux'da başıma gelen bir olayı anlatıcam. Kali Linux benim bilgisayarımda ikinci işletim sistemi olarak kurulu ilk defa kurmuştum ve kaldırmak istedim kaldırma işlemini windows işletim sisteminden kali linux'un olduğu bölümü biçimlendirerek yapmıştım sistemi yeniden başlattığımda karşıma Grub loading plaease wait Error 22 diye bir yazı geldi Kali Linux Grub loading plaease wait Error 22 hatası çözümünü bu yazımda anlatıcam.


Karşıma bu ekran gelmişti ve hiç bir şekilde bu ekranı geçemiyordum.


Kali Linux Grub loading plaease wait Error 22 hatası çözümü.


Bu hatadan kurtulmak için elimizde bir windows kurulum flası olması gerekiyor windows 7 8 10 hiç fark etmez flash ı bilgisayara takın ve bilgisayarı flash dan başlatın ve 


Karşınıza bu ekran geldiğinde "shift + 10" tuşlarına basınız ve CMD komut sistemi açılacak.


Komut sistemi karşınıza geldiğinde sırası ile şu komutları yazınız;

"  bootrec /fixmbr  "
"  bootrec /fixboot  "

komutlarını yazdıktan sonra bilgisayarınızı yeniden başlatınız ve sisteminizin başarılı bir şekilde açıldığını görüceksiniz.




Yorum Gönder

0 Yorumlar